Uchwała Nr IV/30/06 Rady Powiatu Węgrowskiego z dnia 29 grudnia 2006 roku w sprawie powołania Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Węgrowie.

powiatwegrowski.pl - Strona główna

Uchwała Nr IV/30/06 Rady Powiatu Węgrowskiego z dnia 29 grudnia 2006 roku w sprawie powołania Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Węgrowie.

Drukuj

Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej /Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408 z późn. zm./ oraz art. 12 ust. 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym /Dz. U. z 1998r. Nr 91, poz. 578, z późn. zm./ Rada Powiatu Węgrowskiego uchwala, co następuje:

§ 1

Powołuje się Radę Społeczną przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Węgrowie w następującym składzie:

1. Przewodniczący Rady – Starosta Węgrowski

2. Przedstawiciel Wojewody Mazowieckiego – Halina Ulińska

3. Członek – Jarosław Grenda

4. Członek – Tadeusz Ryczkowski

5. Członek – Marian Dzięcioł

6. Członek – Ewa Radzimirska

7. Członek – Hanna Rudnicka

8. Członek – Stanisław Komudziński

9. Członek – Wiesława Wrzosek

10. Członek – Janusz Rutkowski

11. Członek – Marek Renik

12. Członek – Ewa Nojszewska

13. Członek – Witold Piórek

14. Członek – Bogdan Doliński

§ 2

Tracą moc: Uchwała Nr VII/51/03 Rady Powiatu Węgrowskiego z dnia 25 kwietnia 2003r. w sprawie powołania Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Węgrowie oraz Uchwała Nr XXXVII/252/06 z dnia 29 września 2006r. w sprawie zmian w składzie Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Węgrowie.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Używamy plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.