Uchwała Nr 153/104/05 Zarządu Powiatu Węgrowskiego z dnia 16 czerwca 2005 r. w sprawie współfinansowania kosztów związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym lokali zajmowanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Węgrowskiego w budynku w Węgr
5.01.2007
Drukuj
Na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 2 ppkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) i art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121 poz. 591 z późn. zm.) Zarząd Powiatu Węgrowskiego uchwala, co następuje:
§ 1
1. Jednostki organizacyjne Powiatu Węgrowskiego, zajmujące lokale w budynku przy ul. Piłsudskiego 23 w Węgrowie współfinansują koszty związane z utrzymaniem w należytym stanie technicznym tych lokali oraz niektóre koszty ich funkcjonowania.
2. Koszty, o których mowa w ust. 1 obejmują:
1) ogrzewanie lokali;
2) zużycie wody i odprowadzenie ścieków;
3) wywóz nieczystości stałych;
4) pobraną energię elektryczną;
5) podatek od nieruchomości.
§ 2
1. Współfinansowanie kosztów, o których mowa w § 1 pkt 2 ppkt 1 i 5 następować będzie proporcjonalnie do powierzchni lokali zajmowanych przez jednostki organizacyjne Powiatu.
2. Współfinansowanie kosztów, o których mowa w § 1 pkt 2 ppkt 2,3,4 następować będzie proporcjonalnie do liczby pracowników jednostki organizacyjnej Powiatu.
3. Współfinansowanie kosztów następować będzie na podstawie not księgowych, wystawianych przez zarządcę budynku.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się zarządcy budynku przy ul. Piłsudskiego 23 w Węgrowie – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Węgrowie.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2005 r.
Członkowie Zarządu:
Bogdan Jan Doliński - Starosta
Anna Grażyna Brodacka – Bartoszuk - Wicestarosta
Ewa Grażyna Besztak - Członek Zarządu
Teresa Lidia Chabiera - Członek Zarządu
Leszek Henryk Onaszkiewicz - Członek Zarządu