Uchwała nr 119/67/ 08 Zarządu Powiatu Węgrowskiego z dnia 23 kwietnia 2008 roku w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Urzędu Pracy

powiatwegrowski.pl - Strona główna

Uchwała nr 119/67/ 08 Zarządu Powiatu Węgrowskiego z dnia 23 kwietnia 2008 roku w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Urzędu Pracy

Drukuj

Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z póź. zm.) Zarząd Powiatu Węgrowskiego uwzględniając wniosek Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie uchwala, co następuje:

§ 1

Załącznik Nr 1 do Regulaminu Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie uchwalonego przez Zarząd Powiatu Węgrowskiego Uchwałą Nr 187/133/06 z dnia 22 lutego 2006 roku w sprawie regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie – „Struktura Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Zarząd Powiatu:

Krzysztof Fedorczyk – Starosta

Leonard Rusjan – Wicestarosta

Ewa Besztak – Członek Zarządu

Tadeusz Danaj - Członek Zarządu

Andrzej Kruszewski - Członek Zarządu

Załącznik

Struktura organizacyjna

Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie

Lp.

Nazwa stanowiska

Proponowana

liczba stanowisk

1.

DYREKTOR PUP

1

Pion działań formalnych

REFERAT INFORMACJI EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ

2.

Kierownik Referatu

1

3.

Stanowisko ds. Informacji i Rejestracji

1

4.

Wieloosobowe Stanowisko ds. Ewidencji i Świadczeń

2

Razem

4

Pion działań aktywnych

REFERAT INSTRUMENTÓW RYNKU PRACY

PORADNICTWA I POŚREDNICTWA

5.

Z-ca Dyrektora

1

6.

Wieloosobowe Stanowisko ds. Instrumentów Rynku Pracy

3

7.

Stanowisko ds. Poradnictwa Zawodowego

2

8.

Stanowisko ds. Rozwoju Zawodowego

1

9.

Wieloosobowe Stanowisko ds. Pośrednictwa Pracy i Usług EURES

4

10.

Lider Klubu Pracy

1

11.

Samodzielne Stanowisko ds. Programów

1

Razem

13

Pion działań wspierających

REFERAT FINANSOWO-KSIĘGOWY

12.

Główny Księgowy

1

13.

Stanowisko ds. Obsługi Funduszy

1

14.

Stanowisko ds. Obsługi Budżetu

1

Razem

3

SAMODZIELNE STANOWISKA

15.

Stanowisko ds. Organizacyjnych i Administracji

1

16.

Stanowisko ds. Informatyki i Statystyki

1

17.

Stanowisko ds. Gospodarczych (sprzątaczka)

1

Razem

3

O g ó ł e m

24

 

Używamy plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.