Wydział Finansowy

powiatwegrowski.pl - Strona główna

Wydział Finansowy

Drukuj
adres
ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów
pokoje
37 (II piętro), 38 (II piętro), 39 (II piętro), 44 (II piętro), 45 (II piętro)
telefon
(25) 792 64 54
(25) 740 92 56
fax
(25) 792 26 17
(25) 740 92 59
Anna Pawełas
Skarbnik Powiatu
pokoje
45 (II piętro)
telefon
(25) 740 92 50
Mariola Jagodzińska
Zastępca Skarbnika Powiatu
pokoje
38 (II piętro)
Magdalena Gałązka
podinspektor
pokoje
37 (II piętro)
Katarzyna Ufnal
podinspektor
pokoje
37 (II piętro)
Barbara Siwiecka
Księgowy
pokoje
37 (II piętro)
Patrycja Duszyńska
pomoc administracyjna
pokoje
17 (parter)
Edyta Gromek
specjalista d/s księgowości budżetowej
pokoje
44 (II piętro)
Marlena Roguska
podinspektor
pokoje
44 (II piętro)
Mariola Górska-Maleszewska
Starszy inspektor
pokoje
39 (II piętro)

Zadania

Wydział Finansowy prowadzi sprawy związane z opracowaniem projektu budżetu powiatu, zapewnia obsługę finansowo-księgową Starostwa, organizuje i nadzoruje prawidłowość prowadzenia rachunkowości przez jednostki organizacyjne Powiatu, sporządza sprawozdania z realizacji zadań budżetowych.

Do podstawowych zadań Wydziału należy:

  1. opracowywanie projektu budżetu powiatu oraz dokonywanie analiz wykonania budżetu,
  2. nadzorowanie prawidłowości opracowywania i zatwierdzania planów finansowych jednostek powiatowych,
  3. windykacja należności budżetowych Starostwa i Skarbu Państwa,
  4. sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu,
  5. prowadzenie rachunkowości budżetu powiatu oraz gospodarki finansowej powiatu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zadaniami,
  6. prowadzenie sprawozdawczości i ocena realizacji wykorzystania przydzielonych środków,
  7. prowadzenie spraw dotyczących zabezpieczenia i ewidencji mienia powiatu,
  8. prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
  9. prowadzenie obsługi księgowej Starostwa,
  10. prowadzenie kontroli finansowej,
  11. obsługa Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym,
  12. współdziałanie z bankami i organami skarbowymi,
  13. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,
  14. przygotowanie zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji.

 

Używamy plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.