Obsługa interesantów w okresie od 16 marca do 21 kwietnia 2020 roku

powiatwegrowski.pl - Strona główna

Obsługa interesantów w okresie od 16 marca do 21 kwietnia 2020 roku

Drukuj
(galeria: 1)

Starostwo Powiatowe w Węgrowie realizuje swoje zadania przede wszystkim w sposób zdalny przez:

  • e-PUAP,
  • korespondencję tradycyjną,
  • e-maile i
  • telefonicznie.
  • korespondencję można złożyć do skrzynki znajdującej na stoliku przy wejściu głównym do siedziby Starostwa.

Od jakiegoś czasu wydawane są również dokumenty, z zachowaniem wysokiego rygoru sanitarnego, przez specjalnie przygotowane do tego okienko. Z każdym kolejnym tygodniem ilość wydawanych dokumentów wzrasta, wraz z kolejnymi etapami znoszenia ograniczeń spowodowanych epidemią. Po odbiór dokumentów w sprawach szczególnie pilnych można umówić się telefonicznie w wydziale merytorycznym, którego dotyczy sprawa.

Wszystkie ograniczenia, które zostały przez nas wprowadzone wynikają z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa Państwu oraz pracownikom Starostwa Powiatowego w Węgrowie.

Niżej prezentujemy statystyki z realizacji zadań w poszczególnych wydziałach w okresie ograniczonej obsługi interesantów.

 

 

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

 

Lp.

Nazwa zadania

Ilość przyjętych wniosków

Ilość spraw załatwionych

1.

Wnioski o wydanie wypisu, wyrysu, informacji z rejestru gruntów

161

135

2.

Informacja z rejestru cen i wartości nieruchomości

4

4

3.

Zgłoszenia prac geodezyjnych

223

223

4.

Weryfikacja i przyjęcie operatów technicznych do zasobu

234

234

5

Wnioski o udostępnienie materiałów z zasobu – kopii ma zasadniczych

94

83

6

Koordynacja sieci uzbrojenia terenu

12

12

 

 

 

Wydział Architektury i Budownictwa

W chwili obecnej w Wydziale pozostaje 79 spraw w toku – głównie dot. pozwoleń na budowę oraz dwa wnioski w ramach procedury ZRID, w większości wymagające różnego rodzaju uzupełnień.

Ilość spraw prowadzonych w Wydziale przedstawia poniższa tabela:

Lp.

Nazwa zadania

Razem

  1.  

Wnioski o pozwolenie na budowę

84

  1.  

Decyzje o pozwoleniu na budowę

102

  1.  

Przyjęte zgłoszenia budowy

19

 

 

 

Wydział Środowiska Rolnictwa Leśnictwa

 

Lp.

Nazwa zadania

Ilość przyjętych wniosków

Ilość spraw załatwionych

1

Wnioski o wydanie zaświadczenia z UPUL

24

18

2

Wnioski o wydanie karty wędkarskiej

7

7

3

Wnioski na wycinkę drzew

4

 

4

Wniosek o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy

63

43

5

Wniosek o rejestracje sprzętu pływającego

1

1

6

Wniosek o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej

40

39

7.

Wniosek o zatwierdzenie dokumentacji geologicznej

2

 

8.

Wniosek dotyczący spółek wodnych

1

1

 

W chwili obecnej w Wydziale znajduje się 34 spraw wszczętych przed 16 marca 2020 r., a nie zakończonych – głównie dot. odpadów i usunięcia drzew, w większości wymagające różnego rodzaju uzupełnień, opinii oraz przeprowadzenia oględzin w terenie.

 

 

 

Wydział Komunikacji i Transportu

 

Lp.

Sprawy zakończone (decyzje odebrane, wysłane pocztą lub niewymagające odbioru dokumentów przez interesanta)

Ilość zakończonych spraw

1.

Wyrejestrowanie

72

2.

Zgłoszenie nabycia

238

3.

Zgłoszenie zbycia

163

4.

Pozostałe dot. rejestracji pojazdów

40

5.

Odebrane prawo jazdy

30

6.

Złożone wnioski o wydanie prawa jazdy

20

7.

Pozostałe dot. uprawnień

4

 

 

Lp.

Sprawy wymagające osobistego odbioru dokumentów przez interesanta

Sprawy zakończone

Sprawy niezakończone

1.

Rejestracja/przerejestrowanie pojazdu

87

11

2.

Odebrane dowody rejestracyjne

97

-

3.

Dokumenty z zakresu transportu drogowego

2

1

 

 

 

 

 

 

Używamy plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.